BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
welcome too belogg kila .tengs yee krane sudi jenguk .klaw suke ,follow oke ?

Daisypath Anniversary tickers
♥ 2705 0503 2012 2402 ♚

Thursday, March 3, 2011

panass !

heyy sygss ! yeah . geram lar gan kw pmpuan . ee . ape lar nak jdik gan pmpuan jenis skg ney ! buad malu jewp ! atoyai . 2 pmpuan skg dalam WANTED akuu . haha . jgan terase yerk ! fes ! kaw la ! haa . mengadu wif mylove . ee yarr ? huh . mag nak kene lar . dpan aku . kw buad sopan2 . n then . biler bf aku online . kw ngadu at dea statement yg salaah . bodohh laa tuh ann ? adoyai . sng citer tk puas ati . jumpe la ! penakodd ! pasat kw . i and mylove gadow . huh . nasib baik kejap jewp aw ! lw tak . mag aku caek kw . grr ! daa perampas tuwh mag cmtuh lar ann ? ape laa bengapp ! ngee . sowry terlepas laa . 
second . about you also ! do i care ur balak  senior u and senior i ? ehh . aku tak gegar ler . n then , egad aku nak gegar gan kw kew pasat balak kw tuwh senior . eyh ! lw takat nk capel for bangge , balak  uwh senior buad ape beb ? jantan keliling pgg . egad aku tak twu ? eyh ! tak yah kw cer pun . aku twu lar ! aku byak spyy lar . for mybro ( brother ker ? ) haha . whatever ! haa . aku sgup buad ape jelar ! adoyai . just aku tk nk gtw secret kw at balak uwh jew aw ! aq masih ade persaan lar der . boley kw ckap gan mbe aku . ' owg tk kesah lar gan tut  tue . gmai lgy yg ade . n nak msuk line ' wey ! npak sgad r kw lyan jantan lain ! baik kw break lar gan bro aku . sian bdohh at dea . mengharap kan cinte kw . boley bla lar pmpuan cam kw ney . aku takla kate aq neyy perfect an . sekurang2 nyee . aq masih ade bahase laa . lw just nak bangge  n main kan haty uwg buad ape ? break lar der ! aq just tk nk kowg break n gdow jew aw ! nasib baik lar . kw KA kan ? tdy aku jumpe kw . tknak lak kw maky aku depan2 eyk ? ckap blkg towl ! adoyai . nsib baik tdy mbe aku ade n sabau an aku aw . lw tak . dh lame kene tengkeng . da lah kw main kan haty uwg . ehh aiii ! tgu lar mase nnty key ! 
huh . perempuan ? buad malu jew laa ! insaf2 laa jadi perampas dan memainkan haty urg . kw tguk laa nnty . lastly . kw akan dapad gak balasan . aku daa lalui der . aku twu ! daa lar ! penat r . abes blogg aku cer pasat kw r ! enddd ~

 GET THE FUCKK !

0 comments:

Post a Comment