BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
welcome too belogg kila .tengs yee krane sudi jenguk .klaw suke ,follow oke ?

Daisypath Anniversary tickers
♥ 2705 0503 2012 2402 ♚

Tuesday, December 14, 2010

aku .kau .dan dia .

   dunia nie penuh sangat ngan dugaan .owg cm aq nie mmg ptot kod dpad dugaan byak .hahaha .

AKU .

mulai saat ini aku akan melupakan semue kisah silam aku .segale tentang dia .segale tentang knangan aku n dia .aku xsgop lagi untuk menerime cinta yang xtulus n setie .cinte dia hanye mampu wat aku mngis siang mlam ..megharap cinte dri dia .huh ! aku dah penat untk sume ney ! aku mntk maaf .aku demam panas krne dia .sume nye aku hilang krane dia .mgkin 1 hari nnt jgak aku akn terime cinte yg ikhlas,setie ,jujur and tulus .
kate akk aku and abg aku .aku harap kau and kekasih hati kau yg kau pilih tu .bhagie slalu .aku janji aku akan doa kan kau gembire disamping budak tu .aku masih sayang kau and cinte kan kau .tapi .skarang .mgkin aku akan lupe kan kau .aku dah xsgop ngan prmainan kau uh .mgkin .aku xkan kapel nan sape2 lg .ini last kod .aku akan tgu cinte and jodoh dr Allah .itu jee .maaf kan aku krane mlupalan kau .maaf kan aku krne xsempat beri kau kebahagiaan .kegembiraan .aku mitak maaf .....sayang .

KAU .

aku tahu kau skarag ney tga bhgie ngan dia .aku harap kau dapad beri dia kbhagiaan yg ikhlas dr hati kau uh .
aku tahu kau lah yg lebih berhak untk memiliki dia .kau lebih sempurna dr aku .aku mohon .kau jge dia dgan baik .jgan penah sket kan aty dia .aku harap sgd ! aku mintk maaf krne ckap bkan2 psal kau .aku harap kau bhagie ngan dia .kau adalah sgle nye untk dia ..bkan aku .jage dia betul2 k .

DIA .

maaf kan aku .aku trpakse melupakan die .aku xmmpu untk mgharap kan lg cinte dr die .aku penat .aku harap die bhgie dismping kekasih hati die .mgkin kekasih die lg smpurne dr aku .aku mntk maaf krne setiap kali aku and die .aku asek wad die marah .sket haty .maaf kan aku .aku xdpad beri die kgembiraan .aku xmmpu beri die kbhagiaan .skarg ..aku tahu die sdang gmbire dsmping kekasih die .aku dpad rase kan itu .aku nk tgok die gembire selalu .aku trpakse lpas kan die krne aku nk die gmbire .aku gmbire bile tgok die gmbire .aku akan doa kan yg trbaik untk die .slame nye .aku mntk maaf atas sume kslahan aku pade die .aku myesal ...aku gmbire bile dismping die dulu ........aku masih sayang kau smpai mati .tapi  mgkn aku akn syg .rndu n cinte kan kau dr jaoh ........maaf kan aku .



*love the way you lie ...ila sayang muse .ingat tue ....ila trpakse lupe kan muse krne muse bkan hak ila lgi .
muse hak gadis itu .muse bkan milik ila lagi .nombor muse pon ila dh dlete .kngan sume nye ila dh dlte .
ila akn lupekan muse .ila nk muse bhgie oke dsmping gadis itu .salam ...T.T .

0 comments:

Post a Comment